LESSON OF THE LIFE

10:47

Siedząc na kanapie z nogami wyłożonymi na fotel, który stoi obok telewizora przeglądałam jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych czyli facebooka. Szczerze mówiąc rzadko siedzę na tablicy i w nieskończoność przewijam palcem który ukazuje nowe posty dodawane przez społeczeństwo, jednak tym razem nie pożałowałam. Natrafiłam na filmik zatytułowany 'lekcja życia'. Na internecie znajdziecie masę takich filmików ukazujących mądre ale też bezsennsowne tematy, które nie mają nic większego,związanego z życiem. Oglądałam z wielkim zaciekawieniem a odniesieniem tego filmiku był CZAS. Rzecz na którą 99% społeczeństwa narzeka. Wszystkim go zawsze brakuje. Gdy jesteśmy zabiegani, gdy siedzimy w domu, gdy nie siedzimy w domu- nigdy nie go nie mamy i zawsze znajdziemy pretekst, żeby odmówić spotkanie bo przecież nie mamy czasu. Paradoksem życia jest to że nawet gdy siedzimy na kanapie i nic nie robimy to i tak tego czasu nie mamy. Ale zastanówmy się nad jedną kwestią, komu oddajemy ten czas? Piłeczki to nasza rodzina oraz najbliżsi przyjaciele. Piasek to nasz praca, hobby. Kamyki to mniej ważne rzeczy jak piwo z kolegami, wyjście na zakupy itp. A oranżada to najmniej ważne rzeczy, te ostatnio planowe. Gdy włożymy do słoika najpierw piłeczki i piasek, wszystko potem idealnie się zmieści razem z kamykami oraz oranżadą. Ale gdy najpierw włożymy kamyczki, piasek i oranżadę to piłeczki (nasza rodzina oraz przyjaciele) już się nie zmieszczą do słoika. Problem tkwi w Nas. My nie potrafimy rozgraniczyć niektórych rzeczy, odmówić szefowi zostania po godzinach, odmówić koleżankom zakupów mimo że mamy jeszcze tysiąc innych rzeczy do zrobienia w domu na przykład pomóc rodzicom. Musimy się zastanowić co jest naszym priorytetem w życiu i nie obwiniać własnego życia za to że nie mamy na nic czasu. Bo nie mamy czasu na najważniejsze rzeczy w naszym życiu a powinny one u Nas stać na pierwszym miejscu.
(przykład zaczęrpnięty z filmiku)







You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetny outfit. Lubię takie długie, ciepłe sweterki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Także wczoraj natrafiłam na ten film, świetnie i oryginalnie zostało to przedstawione.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik świetnie ilustruje nasze życie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygladasz , super zjdecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten przykład z wypełnieniem słoja jest mi bardzo dobrze znany i wielki podziw dla twórcy.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też rzadko przeglądam tak tablicę Facebooka, ale wśród tych różnych głupot, co niektórzy wystawiają, można spotkać coś wartościowego. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak - sama oglądałam ten materiał i dał mi on do myślenia. Tak naprawdę to my decydujemy o tym jak organizujemy swój czas ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT
    PS: może chętna na wymianę stałej obserwacji? zacznij ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami można znaleźć w sieci ciekawe i przede wszystkim pouczające rzeczy :) Super zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com
    w następnym poście polecę kilka blogów, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia kochana, wyglądasz uroczo ♥♥♥
    Pozdrawiam, miłego wieczowru i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę poszukać tego filmiku, zaciekawiło mnie to. Świetna zdjęcia♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak już gdzieś czytałam o tych kamykach/piasku. Bardzo dobra lekcja! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne zdjęcia i te trawy wszystko podkreślają :D
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog!
    a zdjęcia to już ogólnie piękne
    zapraszam do mnie!
    http://stars-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images