WINTER BREAK?

04:35

Cześć! Piszę tego posta siedząc na łóżku ze świadomością że już prawie pierwszy tydzień ferii minął. Jak leci? Na ferie czekałam jak na wakacje, w szkole nie wyrabiałam już pod koniec, a ławka na lekcji polskiego lub biologii stawała się moim szkolnym łóżkiem, ponieważ co 5 minut opadała mi głowa ze zmęczenia i jedyne o czym marzyłam to iść spać i porządnie się wyspać. Ale w końcu ferie się zaczęły, a co za tym idzie odpo.... nie, nie żadnego odpoczynku :) Mam więcej roboty chyba, niż w roku szkolnym, ale powiem Wam, że to chyba kwestia przyzwyczajenia. Podobno, kto rano wstaje temu Pan Bóg daje. Codziennie rano wstaje wczesnym porankiem i zdarzył się tylko jeden dzień w którym spałam do godziny 11, i spałabym dłużej gdyby moja mama nie stwierdziła że musi mi coś fajnego pokazać co znalazła w internecie. Trochę denerwujące, ale gdy sobie o tym przypomnę pojawia mi się szczery uśmiech na twarzy. Jakie dalsze plany? Jutro niedziela także trochę spokojniejszy dzień, aczkolwiek rozwiązywanie testów gimnazjalnych na mnie czeka, a zamówione repetytoria w empiku nadal czekają na odbiór więc chyba tym się powinnam zając. Tak, tak to dobry pomysł, więc kolejny tydzień zacznę właśnie od tego! Ostatnio też zaczęłam tworzyć coś z niczego i odstawiłam śmieciowe jedzenie oraz słodycze, bo mój organizm odmawiał posłuszeństwa gdy z lekka przesadziłam, dlatego postanowiłam co postanowiłam i wiecie jaki jest mój wniosek? Jeżeli ktoś chce to potrafi i nie wymiga się tym, że ma słabą wolę. Wszyscy potrafimy, ale to nasze lenistwo stawia przed nami 'wysoką' barierę. Życzę Wam udanych ferii, a tym którzy czytają ten post po powrocie ze szkoły-uczcie się uczcie, na was też czeka WINTER BREAK :)


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Niestety u mnie nie istnieje coś takiego jak zimowa przerwa, ale i tak nie jest najgorzej :)
    Ładne zdjęcia x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, baloniki fajnie je dopełniają! Najlepsze jest chyba przedostatnie!
    Zajrzę na bloga twojej koleżanki :)

    Obserwuję i jestem ciekawa kolejnych postów!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG '
    Zapraszam na najnowszy post!
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu i zaobserwuję bloga jeśli mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Moje ferie już się kończą :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia!! <3 Ja miałam ferie jako pierwsza :/

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images